Mokinių lytiškumo supratimas
ir ugdymas
8 ak. val. profesinio tobulėjimo programa
su kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimais
Mokymai anglų k.
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, jaunimo darbuotojai ir visi kiti, kurie norėjo sužinoti, kaip drąsiai kalbėti su mokiniais lytiškumo temomis, buvo kviečiami dalyvauti kvalifikacijos tobulinimo mokymuose, kurie vyko 2024 m. kovo 13 d., Vilniuje.
Su mokiniais dirbantiems mokytojams ir specialistams lytiškumo temos vis dar dažnai gali būti sunkiai suprantamos, nepatogios, keliančios nemažai iššūkių ir klausimų. Vedinos šių minčių, nusprendėme sukurti lytiškumo mokymus specialistams bei į svečius pasikvietėme lytiškumo ugdymo ekspertą, lektorių, seksologą, psichoterapeutą Matthew Bartolo iš Willingness Malta.
Mokymų metu kalbėjome apie:
- lytiškumo sampratą;
- biopsichosocialinių veiksnių reikšmę lytiškumui;
- kaip lytiškumas formuoja mokinių identitetą ir elgesį;
- kaip su mokiniais kalbėti apie pozityvaus santykio su savimi ir kitais žmonėmis kūrimą, seksualinės prievartos prevenciją, intymumo, reprodukcijos ir kitus su lytiškumu susijusius klausimus;
- pristatysime konkrečius metodus, kuriuos galima pritaikyti bendraujant su mokiniais lytiškumo temomis.
Šių mokymų pagrindinis tikslas - praplėsti specialistų lytiškumo supratimą, atskleidžiant jį kaip kompleksišką, neatsiejamą kiekvieno žmogaus raidos dalį nuo pat gimimo, aptariant praktinius įrankius ir metodus, reikalingus jautriam specialistų reagavimui į mokiniams kylančius klausimus ir patirtis susijusias su lytiškumu.
Mokinių lytiškumo supratimas ir ugdymas
8 ak. val. profesinio tobulėjimo programa
Mokymai anglų k.
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, jaunimo darbuotojai ir visi kiti, kurie norėjo sužinoti, kaip drąsiai kalbėti su mokiniais lytiškumo temomis, buvo kviečiami dalyvauti kvalifikacijos tobulinimo mokymuose, kurie vyko 2024 m. kovo 13 d., Vilniuje.
Su mokiniais dirbantiems mokytojams ir specialistams lytiškumo temos vis dar dažnai gali būti sunkiai suprantamos, nepatogios, keliančios nemažai iššūkių ir klausimų. Vedinos šių minčių, nusprendėme sukurti lytiškumo mokymus specialistams bei į svečius pasikvietėme lytiškumo ugdymo ekspertą, lektorių, seksologą, psichoterapeutą Matthew Bartolo iš Willingness Malta.
Mokymų metu kalbėjome apie:
- lytiškumo sampratą;
- biopsichosocialinių veiksnių reikšmę lytiškumui;
- kaip lytiškumas formuoja mokinių identitetą ir elgesį;
- kaip su mokiniais kalbėti apie pozityvaus santykio su savimi ir kitais žmonėmis kūrimą, seksualinės prievartos prevenciją, intymumo, reprodukcijos ir kitus su lytiškumu susijusius klausimus;
- pristatysime konkrečius metodus, kuriuos galima pritaikyti bendraujant su mokiniais lytiškumo temomis.
Šių mokymų pagrindinis tikslas - praplėsti specialistų lytiškumo supratimą, atskleidžiant jį kaip kompleksišką, neatsiejamą kiekvieno žmogaus raidos dalį nuo pat gimimo, aptariant praktinius įrankius ir metodus, reikalingus jautriam specialistų reagavimui į mokiniams kylančius klausimus ir patirtis susijusias su lytiškumu.
Matthew Bartolo yra patyręs psichoterapeutas, seksologas, edukologas, Sekso Klinikos Maltoje įkūrėjas ir vadovas. Matthew specializuojasi pagalbos ir supervizijų specialistams, dirbantiems su lytiškumo ir seksualumo temomis, teikime. Lektorius yra sukaupęs daug patirties dirbdamas ir vesdamas mokymus Maltoje ir bendradarbiaudamas tarptautiniuose projektuose, todėl yra susipažinęs su įvairiomis metodologijomis, filosofijomis ir kultūrinėmis perspektyvomis, kurias eklektiškai taiko savo darbe. Matthew vedami seminarai yra dinamiški, pagrįsti praktika ir patirtimi, skatinantys dalyvių kritinį mąstymą ir įsitraukimą. Lektorius jau eilę metų bendradarbiauja su Vytauto Didžiojo Universitetu ir veda mokymus VDU studentams.
www.willingness.com.mt/team/matthew-bartolo
Vaiva Misiūnaitė yra VDU psichologijos bakalauro ir magistro studijų absolventė. Nuo 2016 metų domisi lytiškumo temomis ir nuo 2020 metų aktyviai dirba neformalaus ugdymo švietimo srityje mokinių lytiškumo, savęs pažinimo, komandiškumo bei socialinių emocinių kompetencijų ugdymo temomis. Taip pat veda grupines psichologines savipagalbos grupes moksleiviams.
Danutė Padelskaitė yra vaikų ir paauglių psichologė. Praktinėje veikloje specializuojasi edukacinių užsiėmimų mokiniams socialinių-emocinių įgūdžių stiprinimo temose, didelį dėmesį skiria mokinių lytiškumo ugdymui. Taip pat, verčiasi privačia praktika, teikdama psichologines konsultacijas vaikams ir jų tėvams.
Lektoriai
MOKYMŲ DATA IR LAIKAS: 2024 Kovo mėn. 13 diena (trečiadienis), 9:00-16:00
MOKYMŲ KAINA: 35€/asm.
MOKYMŲ VIETA: Vilniaus g. 22-3, Vilnius (22 bendrà būtis)
PAŽYMĖJIMAI: Kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (8 ak. val.) dalyviams bus išduodami po mokymų, užpildžius savirefleksijos anketą Ugdymo meistrų internetiniame puslapyje (po mokymų dalyviai gaus el. laišką su nuoroda).
Matthew Bartolo yra patyręs psichoterapeutas, seksologas, edukologas, Sekso Klinikos Maltoje įkūrėjas ir vadovas. Matthew specializuojasi pagalbos ir supervizijų specialistams, dirbantiems su lytiškumo ir seksualumo temomis, teikime. Lektorius yra sukaupęs daug patirties dirbdamas ir vesdamas mokymus Maltoje ir bendradarbiaudamas tarptautiniuose projektuose, todėl yra susipažinęs su įvairiomis metodologijomis, filosofijomis ir kultūrinėmis perspektyvomis, kurias eklektiškai taiko savo darbe. Matthew vedami seminarai yra dinamiški, pagrįsti praktika ir patirtimi, skatinantys dalyvių kritinį mąstymą ir įsitraukimą. Lektorius jau eilę metų bendradarbiauja su Vytauto Didžiojo Universitetu ir veda mokymus VDU studentams.
www.willingness.com.mt/team/matthew-bartolo
Vaiva Misiūnaitė yra VDU psichologijos bakalauro ir magistro studijų absolventė. Nuo 2016 metų domisi lytiškumo temomis ir nuo 2020 metų aktyviai dirba neformalaus ugdymo švietimo srityje mokinių lytiškumo, savęs pažinimo, komandiškumo bei socialinių emocinių kompetencijų ugdymo temomis. Taip pat veda grupines psichologines savipagalbos grupes moksleiviams.
Danutė Padelskaitė yra vaikų ir paauglių psichologė. Praktinėje veikloje specializuojasi edukacinių užsiėmimų mokiniams socialinių-emocinių įgūdžių stiprinimo temose, didelį dėmesį skiria mokinių lytiškumo ugdymui. Taip pat, verčiasi privačia praktika, teikdama psichologines konsultacijas vaikams ir jų tėvams.